Välkommen till vårt team!

Posted on apr 27, 2016

JOAKIM SUNNERHED är ny pedagog i personalen. Joakim började 18/04. Han har redan träffat kursen Mer än svenska och SMF samt varit med på vårpromenaden. Så här skriver han om sig och sitt nya uppdrag:

Jag har fått förmånen att bli en del av Litorina Folkhögskola, med mångfacetterade medarbetare och en spännande mångkulturell miljö. Litorina Folkhögskolan håller en hög kvalitativ nivå, där både elever och lärare kan utveckljoakim.sunnerhedas. Jag har genom åren arbetet med flera olika yrken, men mestadels inom socialpsykiatri. I denna yrkesroll arbetar man med olika typer av motivation, förkunskap, tolkning samt personlig utveckling. Mina fritidsintressen består av musicerande, sjöliv och fiske, mikroföretagande samt umgås med min familj.