Praktikant på styrelsemöten

Posted on dec 4, 2015

Elin Viklund ska styrelseträna på Litorina folkhögskola. Hon ska vara med på styrelsemöten. Så här skriver hon om sig själv:

Jag heter Elin Viklund och i höst började jag andra året på civilingenjörsprogrammet i industriell ekonomi.  Jag är född och uppvuxen i Norrland i en stad som heter Skellefteå och har sedan min studiestart bott här i Karlskrona. Jag skulle beskriva mig själv som en social person som intresseras av problemlösning och utveckling. Det är också just därför jag har valt att vara med i Styrelseakademin. Jag har aldrig tidigare suttit med i någon styrelse och vill därför gärna lära mig mer. Traineeplatsen känns nyttig och relevant med tanke på min utbildning. Jag är väldigt positiv och hoppas på att få lära mig mer.

ElinViklund