Ny praktikant!

Posted on apr 10, 2014

Hejsan.
Mitt namn är Endrina Gara, jag är ursprungligen albansk men har levt i Sverige under hela mitt liv, på fritiden umgås jag mycket med vänner, familj och älskar att träna.

Just nu läser jag till key account manager på Hermods och har valt att förlägga min praktik på Litorina folkhögskola.

Anledningen till att jag så gärna vill vara en del av Litorina är för de fina värdegrunder om allas lika värde som de representerar.

De ansvarsområden jag blivit tilldelad är marknadsföring av skolan, socialt arbete samt agera som stöd till den övriga verksamheten.

Jag kommer att arbeta både internt och externt med projektet Baltic 2 samt Litorina dagen.

Det ska bli väldigt spännande att börja på Litorina 02 april, jag ser framförallt fram emot att få uppleva olika kulturer från hela världen.