Näringslivsdagarna 8-9 oktober

Posted on sep 25, 2015

Litorina folkhögskola medverkar i Näringslivsdagarna 8-9 oktober. Vi har monter nummer 6:15 och kommer finnas på plats under hela mässan, dvs. torsdag eftermiddag och hela fredagen. Flertalet kursdeltagare och personal representerar skolan i Litorinas monter. Litorina kommer fokusera på att presentera sitt kursutbud och föreläsningsserien i montern.

Utöver detta kommer det finnas tre aktiviteter i vår monter:

Varje gäst kommer med hjälp från våra lärare att kunna göra själv sin egen knop till en nyckelring där det dessutom kommer att sättas på en snäpptia, självklart med Litorinas logga på.

För den som är ännu mer pysselsugen så finns det möjlighet att sy enkla påsar mm. Vår lärare som håller i kursen Symaskins-LAN kommer att visa hur man gör.

Den som vill kommer kunna gissa vilka trädslag som finns uppdukade på ett bord och har då möjlighet att vinna en liten gåva.

Varmt välkommen att delta på Näringslivsdagarna!