Litorina matchvärd på handbollspremiär

Posted on okt 7, 2019

I går har vi testat något nytt då vi agerat matchvärd på eftermiddagens handbollsmatch mellan IFK Karlskrona och HK Ankaret från Helsingborg. De hade seriepremiär på Arena Brinova!

Alla som var där fick stifta bekantskap med Litorina och efter matchen delade rektor Agrita ut pris till matchens två bästa spelare och fick även ta emot en inramad matchaffisch!
Matchen blev oavgjord men vi på Litorina kände oss som vinnare då vi fick mycket glada tillrop angående vår delaktighet.

Se videoklippet där rektor Agrita delar först ut pris till matchens två bästa spelare och får sedan själv ta emot en inramad matchaffisch. Den kommer att få pryda någon av väggarna på skolan!