Kunskapsdagar i Karlskrona 4/12

Posted on nov 19, 2013

Kunskapsdagarna skapar närkontakt med Svenska folket genom direkta möten.
Vi vill bygga broar mellan företag och organisationer, fackliga organisationer och dess medlemmar, chefer och medarbetare, skolor och näringsliv.
Kunskapsdagarna genomförs i samverkan med deltagande föreläsare, konferenshotell och våra rikstäckande samarbetspartners.
Du har möjlighet att välja bland 11 intressanta föreläsningar helt utan kostnad.Obs! Vi erbjuder dig att få bjuda med tre personer, kollegor eller bekanta – ingen kostnad! Men de ska anmäla sig på:
www.kunskapsdagarna.nu Det enda som gäller är att du måste anmäla dig med kompletta uppgifter, även e-mailadress, så vi kan bekräfta din bokning. OBS! Boka in enbart på så många föreläsningar som du verkligen har tid med!
Ett tips!
Skriv ut programmet och tag med till Kunskapsdagarna, där finns information om namn på seminarierummet – och det kan vara bra att ha med programmet – för att göra korta noteringar i. Information Bokning och komplett program:
Hemsida www.kunskapsdagarna.nu
Hela programmet för Karlskrona med bilder
Kunskapsdagarna i Karlskrona äger rum i denna lokal:
– First Hotel Statt, Ronnebygatan 37-39
Anmälan utan kostnad på www.kunskapsdagarna.nu.