Gott nytt år!

Posted on jan 1, 2018

Så här på tröskeln till ett nytt år är det som att beträda ett rum man aldrig någonsin varit i. Spännande!

För oss på Litorina Folkhögskola kommer 2018 att bli ett alldeles speciellt år. Nämligen ett år då vi firar att vi funnits som skola i 25 år.
Det kommer att bli ett firande med både små och stora händelser och ni kommer garanterat att märka av det.
Så häng med oss och bli en del av vårt jubileumsår och ta del av allt vi vill dela med oss av!

Men innan dess vill vi önska er alla ett fantastiskt Gott Nytt År och tusen tack till alla som varit och vill fortsätta att vara en del av vår folkhögskola!

Håll utkik i Facebookflödet efter jubileumsstämpeln.