Det är dags att söka till våra kurser!

Posted on apr 16, 2020

Det finns hur många möjligheter som helst att studera på Litorina. Vill du få behörighet till gymnasienivå eller högskola? Anmäl dig till Allmän kurs, Allmän Grundkurs eller Intensivsvenska. Är du senior och vill delta i roliga och lärorika diskussioner? Varför inte anmäla dig till kursen Vetgiriga seniorer? Eller är du intresserad av båtar och trähantverk? Då kan du gå en kurs på Båtbyggarlinjen! Och det är bara några exempel från vårt stora kursutbud. Det finns många fler kurser, särskilda, kortkurser och på distans.

Titta runt under Kurser i menyn för att se vad vi erbjuder. Det är bara att välja!
Efteranmälan i mån av plats. På flera av kurserna finns det platser kvar!