Avslutning Allmän kurs Grund

Posted on jun 5, 2020

Allmän kurs Grund fortsatte vår serie med avslutningar. Bilderna antyder att vi följer samma mönster som igår. Tyvärr medgav inte vädret att vi var utomhus. Agrita nämnde i sitt tal att det inte alltid blir som man har tänkt. Som mormor till tre barnbarn känns det konstigt att inte få vara med på deras skolavslutningar. Deltagarna i grundkursen har fått uppleva en annorlunda folkhögskola denna vår. Men vi lärare känner att de har visat stort intresse, att de vill vara här på plats, det ger en värme och vi känner ett stöd från dem.

Tre av deltagarna i grund fick ta emot Litorinastipendiet; Ahmadzia Bismillahjan, Robar Jusin och Haliz Rafin.

Vi gratulerar dem!

// Bosse