Folkmusik och dans i Riga

Posted on aug 7, 2018

Personalens och styrelsens fortbildning i Östersjökunskap med fokus på Lettland och Riga fortsätter. I kväll har vi fått smakprov på landets starka kultur vad det gäller folkmusik och lite av all den härliga dansen som hör därtill. Som vi alla vet så lär man sig bäst genom att både få titta, lyssna samt att medverka. Så i kväll har vi fått uppleva både genom att sjunga och dansa. Titta på filmen och se vilket härligt mottagande vi fick till kvällens speciella folkbildning!

Publicerat av Litorina Folkhögskola Tisdag 7 augusti 2018